הוצאה לאור של ביוגרפיה וספרי שואה

הוצאה לאור של ביוגרפיה

אם כתבתם את סיפור חייכם, כנראה שהגעתם לגיל שמאפשר לכם לסכם ולכתוב את הזכרונות שלכם, ואולי חוויתם בחייכם סיפור יוצא דופן שמבקש שיספרו אותו.

זה עשוי להפתיע אתכם עד כמה הסיפור שלכם יכול לעניין אנשים שאינם מכירים אתכם כלל אבל יכולים להזדהות עם הסיפור, עם התקופה ועם החוויות שלכם. סיפורים אישיים רבים הם מעוררי השראה או מהווים זווית אישית לאירועים הסטוריים הידועים בארץ ובעולם. לפעמים סיפורי חיים מיועדים לבני המשפחה, מעין מורשת שאתם רוצים להשאיר אחריכם. אבל יש ביוגרפיות שנמכרות היטב, בין אם הכותב הוא דמות מפורסמת ובין אם דמות פרטית שיודעת לספר סיפור טוב, ויש קהל גדול בעולם שמעוניין לקרוא את זה.

כדי להנגיש את הביוגרפיה שכתבתם לקהל גדול בעולם, הצעד הראשון הוא לתרגם אותה לאנגלית ולאחר מכן להפיץ בחנות הספרים הגדולה ביותר בעולם, אמזון. חשוב להדגיש שהתהליך כולו חייב להיות מקצועי ומדוייק שיווקית כדי שהספר יוכל לקבל מקום מכובד בקטגוריה הרלוונטית באמזון.

בשנים האחרונות היתה לנו הזכות לתרגם ולהפיץ באמזון ביוגרפיות של אנשים ידועים כמו המליונר משולם ריקליס, שופט בית המשפט העליון גבריאל בך, המנצח סטנלי ספרבר, סיפורה האישי של יפה גולן שפועלת למען השגת שילומים מגרמניה ועוד ועוד. ספרים אלו הופצו בעולם וקיבלו הדים ותגובות חיוביות מקוראים בארצות רבות.

הוצאה לאור של ספרי שואה

רבים מבני הדור השני והשלישי לשואה רוצים להנציח את זכר השואה, לתעד את הסיפור המשפחתי שלהם וגם לחשוף אותו לעולם.

מסתבר שהעולם היום פתוח הרבה יותר לקריאת ספרי שואה ולימוד ההסטוריה של מלחמת העולם השניה דרך הסיפורים האישיים של הניצולים. ספרים אלו גם מהווים מכשלה גדולה בפני מכחישי השואה מאירן ועד אמריקה שעולם לא הפסיקו להפיץ שקרים ותאוריות קונספירציות בנושא.

אנחנו באיבוקפרו-eBookPro, כהוצאה לאור משפחתית של בני הדור השני והשלישי לשואה, שמנו לנו למטרה להפיץ ספרים אלו בכל העולם ובראש ובראשונה באמזון שהיא חנות הספרים הגדולה בעולם, לתרגם לאנגלית תחילה ושפות רבות נוספות בהמשך, ולהפיץ כספרים דיגיטליים, מודפסים וספרי אודיו.

עד היום פרסמנו ספרים רבים בנושא, שנקראו על ידי מאות אלפי קוראים וקיבלו ביקורות מצויינות ותגובות נרגשות. רבים מהספרים גרמו לחיבור בין קרובי משפחה רחוקים, ניצולים מאותו כפר, נכדיהם של מצילים וניצולים ואיפשרו להעמיק את חקר השואה והגנאולוגיה המתבצע באינטנסיביות באירופה וארצות הברית.

אנחנו מרגישים מחוייבים להמשיך בפעילות זו במרץ למען ניצולי השואה ולמען הדורות הבאים, שסיפורם נחשף לעולם, ובנוסף גם מקבלים תמלוגים נאים מפרסום ספריהם, העוזרים להם להתמודד כלכלית עם הגיל השלישי.

אנחנו ממשיכים לספר את הסיפור, ואם אתם כתבתם ספר ביוגרפיה על תקופת השואה, או שמי מהקרובים לכם כתב, פנו אלינו.

Open chat
היי :)
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן